Nyheder

Seneste nyt fra Riderscup

16. januar 2020

Velkommen til Baltic Cup

Så er der ikke længe til, at vi går igang! Nedenfor kan du finde lidt forskellige informationer, som er meget nyttige.

  • Staldene åbnede igår onsdag kl. 12. Når man ankommer kan man ved hjælp fra opslag ved staldene og hjælpere finde sin boks. De ER fordelt og kan ikke ændres. Vi opfordrer til at man hurtigt læsser af, flytter bilen og derefter begynder at pakke ud i stalden.
  • Der kan købes spåner og hø under stævnet. Bestilling foregår i showoffice. Spåner kan ikke bestilles via denne Baltic cup side. Spåner 100 kr. Stor wrap 700 kr. Lille wrap (25 kg) 125 kr. 
  • Stævnet afholdes hos Riders Cup, Tybjergvej 12, 4160 Herlufmagle. 
  • I aften, torsdag, er der åbningsreception kl. 20:00,  hvor Riders Cup vil byde velkommen. 
  • Kun de heste (Ch. & jun) og ponyer (kat 1) der går FEI klasser skal i vet check torsdag kl. 8-11.45.
    Vetcheck foregår i ridehuset.
     
  • Alle heste og ponyer der deltager i Baltic cup skal stå opstaldet fra første start og indtil sidste start er redet. 
  • Husk at aflever pas i sekretariatet/show office ved ankomst og meld til 1. klasse I skal ride (stor eller lille tur). Skal du i vet check afleverer du passet der. I kan melde til alle dage fra start, hvis I ved hvad I skal ride. Ellers meldes der til fra dag til dag. Der kan ikke foretages tilmelding til denne facebook side, KUN i show office. Ankommer I først fredag, så husk at få meldt til torsdag. 
  • Alle spm vedr. stalde/klasser/stævnet generelt rettes til Riders Cup på mail: showoffice@riderscup.dk eller tlf: 21 400 400 
  • Det lækre køkken i restauranten på 1.sal vil være åbent alle dage og åbner torsdag. Det samme gælder cafeen i showarena. 
  • Balticcup trøjer, caps mm kan købes fra fredag eftermiddag i Baltic cup standen. 
  • Animal Print tager billeder 
  • Har du søgt en Buddy, men ikke hørt fra din buddy endnu. Send en besked til denne side.

Der er gratis entre alle dage

Comments